Splinter Cell Centre - SCC
  
Strona Główna ::  Forum ::  Artykuły ::  Linki
Sierpień 18 2017 01:25:22 
 
Nawigacja
Strona Główna
Forum
Artykuły
FAQ
Kontakt
Galeria
Szukaj
Linki
Redakcja
Partnerzy
Wymiana/bannery
Info

Tom Clancy
Ubisoft
Cenega
Porady ogólne
Tryby wizyjne
Sam Fisher
Irving Lambert
Anna Grimsdóttír
William Redding
Michael Ironside
Mapa
Polskie Klany
Plan Wydawniczy
Relacja z UbiDays08

DeviantART
SC Books

"Sojusz zła" - recenzja
"Kolekcjoner" - recenzja
SC: Conviction

Zapowiedź
Recenzja (PC)
Movies
Galeria
Conviction na E3
SC: Double Agent

O grze
Interfejs
Recenzja (XBOX)
Recenzja (PC)
Postacie
Wymagania sprzętowe
Hacking
Fabuła
Movies
Tryb multiplayer
Achievementy
Pasek zaufania
Rodzaje zakończeń
Video solucje (PC, X360)
Video solucje (Xbox)
Galeria
Promocja

SC: Essentials

O grze
Fabuła
Movies
Cheats
Galeria

SC: Chaos Theory

O grze
Interfejs
Recenzja (PC)
Recenzja (N-gage)
Wymagania sprzętowe
Fabuła
Wyposażenie
Włamywanie się
Hacking
Versus
Movies
Cheats
Video solucje
Galeria

SC: Pandora Tomorrow

O grze
Recenzja
Wymagania sprzętowe
Wyposażenie
Fabuła
Postacie
Movies
Cheats
Poradnik
Video solucje
Galeria

Splinter Cell

O grze
Recenzja
Wymagania sprzętowe
Fabuła
Postacie
Movies
Cheats
Video solucje
Galeria
Fan Zone
Story by Yuukimo
Story by IwaN Roz. 1
Story by IwaN Roz. 2
Story by IwaN Roz. 3
Story by IwaN Roz. 4
Story by IwaN Roz. 5
Story by IwaN Roz. 6
Story by IwaN Roz. 7
Story by IwaN Epilog
Story by Molook pt. 1
Story by Molook pt. 2
Stopka
SCC Copyright © 2007-2014

Wszelkie prawa zastrzeżone.

Zakaz kopiowania materiałów bez zgody administracji.

 
Recenzja trybu mutli by Ciumko
 
Splinter Cell: Doule Agent multiplayer


O multiplayerze gry Splinter Cell: Double Agent można by napisać pracę magisterską, jednak ja opiszę grę w wielkim skrócie. Jako szpiedzy mamy za zadanie infiltracje, lokalizacje czterech terminali, i ich hackowanie. Wszystko tak jak w poprzedniej części z perspektywy TPP.
Jako siły agencji Epsilon, musimy temu zapobiec poprzez skuteczne pilnowanie terminali oraz ewentualną eksmisję intruzów na tamten świat poprzez zrobienie z nich sita za pomocą naszego karabinu. W tym wypadku, w perspektywie FPP.


Bronie i gadżety.

Epsilon:
A właśnie, karabinu – głównej broni sił Epsilonu. Mają oni ograniczoną liczbę amunicji w magazynku, ale liczba magazynków jest już nieograniczona, przez co mogą oni siekać cienie i ciemności całymi seriami, dodatkowo karabin posiada granatnik, więc strach się bać (max 3 granaty). Mają oni do dyspozycji robota, który może latać, a więc dostać tam gdzie mogą czaić się szpiedzy (a sami wejść nie mogą). Maksymalna liczba noszonych przy tyłku robotów, to dwa. Kolejnym bardzo ważny elementem wyposażenia agentów Epsilonu jest sensor, dzięki któremu, poprzez prędkość pikania wiedzą, że w odległości max dziesięciu metrów od nich znajduje się szpieg. Im szybciej sensor pika, tym bliżej znajduje się szpieg. Dodatkowo najemnicy mogą się opuszczać przez barierki dzięki linie, co jest bardzo przydatne, przy pogoni za intruzem.

Do dyspozycji mamy również tryb widzenia EMF. Pokazuje on wszystkie rzeczy, które wytwarzają fale elektromagnetyczne, czyli również szpiegów. Uwaga, jeśli szpieg nie używa żadnego trybu widzenia, ani nie hackuje, to go nie zobaczymy. Następnym udoskonaleniem jest wbudowany detektor ruchu, dzięki któremu w bardzo łatwy sposób zobaczymy szpiega w ruchu, gdyż zostanie on wzięty w otoczkę, dopóki nie zniknie za ścianą, bądź zastygnie w miejscu. Ostatnim już elementem, który pomaga w tropieniu nieprzyjaciół jest… latarka. Nowością jest to, że możemy zwiększać jej zasięg, i zmniejszać, przez co zależnie od potrzeb oświetlamy teren położony dalej, lub więcej miejsca wokół nas. Oczywiście wszystkie gadżety możemy uzupełnić przy skrzyni na spawnie*.

Szpiedzy:
Hackowanie w DA przez szpiegów odbywa się dzięki zaawansowanemu urządzeniu, które jest zainstalowane na ich prawym ramieniu, dzięki któremu możemy zrobić wszystko. Wyłączyć lampkę, zbić szybę, hackować, otworzyć drzwi, ogłupić najemnika, etc. Możemy na nim zauważyć trzy paski przy sobie (patrz screen), które oznaczają jak szybko hackujemy (1 pasek = 100 sekund; 2 paski = 50 sekund; 3 paski= 25 sekund), oraz jeden pokazujący, w jakim stanie zaawansowania hackowania jesteśmy. Warto dodać, że nie musimy hackować jednego pliku do końca, wystarczy tylko, że będziemy kradli każdego po trochu, i wrócimy do spawna.

Życie nam ułatwiają dwa tryby widzenia. Noktowizja, i termowizja. Noktowizja rozjaśnia nam ciemne miejsca, a termowizja pokazuje ciepło, dzięki czemu możemy nawet niekiedy zobaczyć najemnika za cienką ścianą. Bardzo pomocne.

Mamy do dyspozycji cztery gadżety, z czego wybieramy sobie jeden przy skrzynce na spawnie, i gramy z nim dopóki do owej skrzynki nie wrócimy. Mamy do wyboru:
• Granat oślepiający – oślepia przeciwnika, dzięki czemu możemy go zaatakować, lub mu uciec.
• Granat Dymny – tworzy kupę dymu, co jest bardzo pomocne przy ucieczce.
• Jammer – urządzono to wytwarza fałszywe fale, które wprawiają siły Epsilonu w ogłupienie, ponieważ tworzy ono fałszywe echo szpiega, i najemnicy myślą że gdzieś w pobliżu jest szpieg.
• Syringe – strzykawka z nieznaną substancją, która może uleczyć nas, lub naszego kolegę z drużyny.

Po wyborze przy sobie mamy trzy sztuki wybranego gadżetu.

Szpiedzy w DA są bardzo dobrze wyćwiczeni, i mogą oni robić różne przewrotki i triki, które pozwalają im na lepszą infiltrację wybranego terenu, i utrudniają pracę najemnikom. Miejsca gdzie możemy zrobić ‘coś specjalnego’ są wyróżnione sylwetkami szpiega (tzw. duszkami).

Aby najemnicy nie mieli za łatwo, szpiedzy również mogą ich wysłać na tamten świat. Mogą to zrobić na trzy sposoby:
• zeskoczenie na nich. Za pierwszym razem tylko ich ogłuszymy, a za drugim razem, zabijemy.
• złapanie od tyłu i skręcenie karku.
• przerzucenie przez barierkę.

Podsumowanie:

Tryb multiplayer w grze Sprinter Cell Double-Agent, jest czymś niezwykłym, czymś jedynym w swoim rodzaju. Czymś, w co każdy fan skradanek powinien zagrać, a niestety w trybie online gra coraz mniej ludzi. Moim zdaniem, tryb dla wielu graczy w DA jest jeszcze lepszy niż w CT, a więc… zapraszam do gry ; ).

Ocena:

Grafika – 9/10
Audio – 9,5/10
Grywalność – 9/10


Autor: Ciumko


*spawn – miejsce, w którym ‘się rodzimy’

Screeny:




















Komentarze
Brak komentarzy.
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Świetne! Świetne! 50% [1 Głos]
Bardzo dobre Bardzo dobre 50% [1 Głos]
Dobre Dobre 0% [Żadnych głosów]
Przeciętne Przeciętne 0% [Żadnych głosów]
Słabe Słabe 0% [Żadnych głosów]
Reklama
Anti Spam
www.antyspam.pl
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Online
Gości Online: 1
Brak Użytkowników Online

Zarejestrowanch Uzytkowników: 372
Nieaktywowany Użytkownik: 267
Najnowszy Użytkownik: oferkol
Shoutbox
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.

Czana
27/08/2013 00:15
Ja zaglądam smiley Podrzuć temat..

bestia6985
26/08/2013 22:22
Żyje tu ktoś, to smutne że na tej stronie nikt nie siedzi ... smiley

Magda990
26/03/2013 15:12
Szkoda że tak tu cicho ;(

fischerowiec
16/01/2013 15:41
Ja też

Magda990
26/09/2012 15:37
Me ;D

reburn
17/09/2012 14:49
siemanko, zagląda tu ktoś czasem ?

Magda990
31/08/2012 09:27
no szkoda smiley a przy okazji to siema bo się nawet nie przywitałam smiley

Paul
30/08/2012 21:23
Eh, SCC śpi bo w sumie nikt nie ma czasu opiekować się serwisem, smutne to ale prawdziwe.

MarcedOne
19/08/2012 02:47
wieki mnie tu nie bylo a SCC dalej spi.

michal
09/08/2012 21:20
(przepraszam za składnię wypowiedzi, ale po dniu spędzonym w robocie, poprawność językowa jest ostatnią rzeczą, na której mi zależy... -_- )

Archiwum

Załóż : Własne Darmowe Forum | Własną Stronę Internetową | Zgłoś nadużycie